جوک3

پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش


۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره


بعد استاتوس داده : به ارواح جدم نیستی در حدم !


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

  


.

.

.


اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣﻴﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ


ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ !


ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻳﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ می اﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم !

.

.

.


بعضیا یه جورى بوق خورى میکنن


ادم هوس میکنه !

.

.

.


شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون


حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟



.

.

.


بارونو دوس دارم هنوز


چون هم هوا رو با طراوت میکنه


هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !


چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟


.

.

.


به قلبم گفتم


چرا خوابم نمیبرد ؟


این بی خوابی ها از کجاست ؟


جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !


یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟


جوابش منطقی بود کاملا


قلبمم اعصاب نداره


نظرات 1 + ارسال نظر
zahra شنبه 8 آذر 1393 ساعت 16:44

سلام.
عالی بود.ممنون

خواهش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.