نرم افزار های کاربردی جاوا

تو این پست براتون نرم افزار های مهم برای سیستم عامل جاوا رو گذاشتم

نرم افزارهایی از جمله: opera mini-------uc web----و...

امیدوارم که خوشتون بیاد

 ***برای راحتی شما کابران گرامی، فایل ها رو با فرمتjarقرار دادم،شما از طریق تلفن همراه هم میتوانید فایل ها را دانلود کنید***

مفاتیح الجنان برای گوشی های جاوا

مفاتیح الجنان کتاب بسیار ارزشمندی است که توسط مرحوم شیخ عباس قمی گردآوری شده است.

نرم افزار مفاتیح الجنان شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه این کتاب شریف است. نرم افزار مفاتیح الجنان یکی از نرم افزارهای پرطرفدار موسسه مبین موبایل است که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است.
نسخه ای که در این مطلب معرفی میگردد ، نسخه جاوا این نرم افزار است که تقریبا قابلیت نصب و استفاده بر روی تمامی گوشی‌های موجود در بازار را داراست.

نرم افزار مفاتیح الجنان برای گوشی های جاوا

- امکان بزرگنمایی
- تغییر اندازه قلم
- ایجاد فهرست شخصی
- امکان دسترسی سریع به ادعیه
- اعمال و زیارات معروف
- سرعت بالا
- و حجم بسیار کم
از خصوصیات این نرم افزار کاربردی است

 دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان نسخه جاوا

منبع: http://www.mobileha.com


نرم افزار همراه اطلاع رسانی لیگ برتر فوتبال آترین

نرم افزار همراه فوتبال آترین سامانه اطلاع رسانی مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران می باشد.

این نرم افزار موبایل با قابلیت بروز رسانی از طریق اس ام اس , جدول کامل بازی ها و برنامه دقیق برگزاری آن ها را همراه با تاریخ و ساعت برگزاری در اختیار کاربران گوشی های موبایل قرار می دهد.

ویژگی های خاص این نرم افزار عبارت است از:

- نمایش اطلاعات جدول لیگ برتر ایران بر اساس آخرین رده بندی
- نمایش اطلاعات بازی های هفتگی لیگ برتر ایران
- دریافت داغ ترین و بروزترین اخبار و رخدادهای فوتبال
- قابلیت بروز رسانی اطلاعات از طریق SMS
- قابل اجرا در اکثر تلفنهای همراه

» دانلود نرم افزار همراه فوتبال اترین


منبع: http://www.mobileha.com


دانلود نرم افزار Opera Mini 6.5 با سرور سالم و با فرمت جاوا برای تمام گوشی ها

همان طور که مطلع هستید تمام نسخه های نرم افزار Opera Mini از مدت ها پیش غیر فعال شده و کاربران Opera Mini قدرتمند اجبارا محبور به مهاجرت به همزاد چینی این نرم افزار یعنی UC Browser شده اند ! سایت موبایل ها دات کام که همیشه در معرفی نسخه های سالم Opera Mini پیشرو بوده مدتی طولانی به دلیل شرایط کاری و مشکلات سرور و هزینه های آن به طور موقت به صورت راکد در آمده بود و قادر به معرفی نسخه های سالم این مرورگر فوق العاده نبودیم . اما همان طور که عرض کردیم مجددا برگشتیم و قصد داریم تا جایی که امکان دارد رضایت خاطر شما عزیران را جلب کنیم . به عنوان هدیه بازگشایی و فعالیت مجدد موبایل ها قصد معرفی نسخه سالم از نرم افزار Opera Mini با ورژن 6.5 و با فرمت جاوا  را داریم که قابلیت عبور از تمام محدودیت های اینترنتی را داراست و شما توسط آن قادر به بازدید از هر نوع سایت و هر نوع شبکه اجتماعی نظیر فیس Bo0k هستید !

این نرم افزار به طور کامل بر روی سه مدل گوشی سیمبین S60v3 و S60v5  و  3^  و دو گوشی جاوا تست شد و به طور کامل کار می کند . فقط نکته مهمی جهت کارکرد صحیح نرم افزار و عبور کردن از قسمت installig نرم افزار در اولین بازگشایی وجود دارد و آن هم اینکه قبل از اینکه Opera Mini را نصب کنید می بایست حتما و حتماتاریخ میلادی گوشی سیمبین  یا جاوا خود را به تاریخ دقیق میلادی روز تنظیم نمایید  در غیر این صورت نرم افزار در فعالسازی اولیه و در قسمت installing ثابت خواهد ماند !  این نسخه از نرم افزار از ادامه مطلب و از سرور موبایل ها با لینک مستقیم قابل دانلود است .

توضیح پایانی : این نسخه از Opera Mini به طور کامل از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند و مشکلی برای نمایش کاراکترهای فارسی ندارد و در فایل دانلودی هم با نام Classic Font مشخص شده است  اما چنانچه مشکل عدم نمایش صحیح کاراکترهای فارسی را بر روی گوشی خود داشتید از نسخه Edited Font ا که در فایل دانلودی موجود است استفاده نمایید .

منبع: http://www.mobileha.com


دانلود uc web

ویژگی های مرورگر ucweb نسخه 7.3

 سرعت بالای بارگذاری صفحات همانند opera mini و در بعضی مواقع با سرعت بیشتر نسبت به آن
 برنامه ی مدیریت دانلود بسیار کامل و مستقل با امکان resume ( این ویژگی اصلی این مرورگر می باشد که محبوبیت اصلی آن هم به دیلی همین ویژگی می باشد )
 پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
 پشتیبانی از سیستم RSS
 امکان جستجوی سریع و مستقیم در موتورهای جستجو مانند گوگل
 قابلیت بازکردن چندین تب یا سایت ( همانند مرورگر firfox و opera در کامپیوتر )
 امکان آپدیت نرم افزار از طریق خود برنامه

انتخاب با خودتان است ! هر دو مرورگر در نوع خود بی نظیر است . اما پیشنهاد سایت موبایل ها دات کام استفاده از هر دو مرورگر است . پیشنهاد می کنیم برای مشاهده وب سایت ها از مرورگر opera mini و برای دانلود از مرورگر ucweb استفاده کنید چون دارای دانلود منیجر فوق العاده قوی می باشد .

 دانلود آخرین نسخه ucweb با ساپورت کامل زبان فارسی


منبع: http://www.mobileha.com

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 23:05

ممنون

خواهش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.